Cevap |
|
(0109583)
|
2018-03-05 17:18
|
|
Merhaba,
Bilgisayarınızı kapatıp açın elektronik imzanızın takılı ve çalışır durumda olduğundan emin olduktan sonra imzalama aracınızı çalıştırıp uygulamaya tekrar girmeyi deneyin. Ayrıca ekteki adımlara göre ilerleyin.
İyi günler... |
|
|
(0109587)
|
2018-03-05 19:46
|
|
işletim sistemi macOS bu durumda yardımınız |
|
|
(0109588)
|
2018-03-05 23:10
|
|
çözdüm işlem tamamdır teşekkürler. libakisp11.dylib internetten indirip yolu gösterince sistem çalıştı |
|
|
(0109590)
|
2018-03-06 08:59
|
|
Merhaba,
Kolaylıklar dileriz. |
|