(0000403)
|
2013-12-19 09:36
(güncelleme tarihi: 2013-12-25 11:04) |
|
Merhabalar,
Herhangi bir zorunluluk yoktur. Şu an için her şubede Mali Mühür olsa bile Portal hesabınız tek olduğu için ayrı zamanlarda Portala girilebiliyor. Sonuçta aynı unvana ait bir fatura düzenlemiş oluyorsunuz. Bu durumda kararı siz vereceksiniz yani Şubeler kabul ediyorsa bir sorun olmaz.
Ek Bilgi :: Faturanın Not kısmına Faturayı hangi Şubenin düzenlediğini yazabilirsiniz.
Yükleme aracını kullanıyorsanız fatura içerisinde aşağıdaki alan kullanılarak şube numarası ya da ismi tanımlanabilmektedir:
<cac:AccountingSupplierParty>
<cac:Party>
<cac:PartyIdentification>
<cbc:ID schemeID="SUBENO">0000000018</cbc:ID>
</cac:PartyIdentification>
</cac:Party>
</cac:AccountingSupplierParty>
Kolay gelsin.
Bu forum sitesinde yazılanlar özelge niteliği taşımamakta olup sadece mükelleflerimize yardımcı olma amaçlıdır.
|
|