(0002993)
|
2014-01-11 21:05
(güncelleme tarihi: 2014-08-15 18:10) |
|
Bu konu ile ilgili olarak 716 ve 2021 numaralı sorulara bakabilirsiniz.
Mali Mührünüz Akis Kart ise Akis Kart İzleme aracından sertifikanıza girip kartınızın sorunsuz bir şekilde çalıştığından emin olunuz. Bu konu ile ilgili olarak 718 numaralı soruya bakabilirsiniz. "Yüklü, Uygulama Geçerli" yazısını göremiyorsanız KamuSM'nin talimatlarını takip ediniz, gerekiyorsa KamuSM'ye tekrar danışınız.
Sorunsuz bir şekilde çalışıyorsa ayrıca şunları da yapınız.
http://www.kamusm.gov.tr/depo/sertifikalar/depo.jsp [^] adresinden sertifikaları indirip Bilgisayarınızda user ınızın altında bulunan trustedRoots dosyasının içine koyunuz.
Ardından Denetim masası --> Java --> General Setting --> Delete Files işlemini yaptıktan sonra tekrar deneyebilirsiniz.
Sorununuz devam ediyorsa "Yeniden Aç" düğmesi ile bu soruyu yeniden açarak vergi kimlik numaranızı (gerçek kişi için TC kimlik numarası) ve Java loglarınızı gönderiniz, inceleyelim. Java loglarının nasıl görüntüleneceği ile ilgili olarak 330 numaralı soruya bakınız.
|
|